کد خبر: 1222573
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در حوزه واگذاری پساب به واحد‌های صنعتی زنجان، بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد. 

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در حوزه واگذاری پساب به واحد‌های صنعتی زنجان، بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد. 
علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۱ هزار متر مکعب قرارداد واگذاری پساب برای صنایع استان زنجان منعقد شده است که شرکت آبفا آمادگی دارد نسبت به افزایش حجم این قرارداد اقدام کند. وی با تأکید بر اینکه ارائه پساب به صنایع در نهایت به نفع مردم و کمک به تولید محسوب می‌شود، گفت: شرکت آبفا استان زنجان تمامی اقدامات لازم جهت واگذاری هرچه بیشتر پساب به صنایع را در کوتاه‌ترین زمان به عمل خواهد آورد. 
نادرخانی ادامه داد: در حوزه واگذاری پساب به واحد‌های صنعتی زنجان، بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به محدودیت در منابع تأمین آب استان گفت: پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب به عنوان یک منبع آب دائمی و جایگزینی مناسب برای آب پاک می‌تواند در پیشگیری از هدر رفت آب و صیانت از منابع آب زیرزمینی نقش شایانی داشته باشد. نادرخانی تأکید کرد: صنایع آب بری همچون پتروشیمی و صنایع فولادی که به صورت فرآیندی آب مصرف می‌کنند در اولویت واگذاری پساب قرار خواهند داشت. 
گفتنی است: این طرح‌ها شامل احداث ۸۵ کیلومتر خط انتقال، ۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و اجرای چندین باب ایستگاه پمپاژ، مخازن ذخیره و تصفیه خانه است. با اجرای این طرح‌ها هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک صنعتی اشراق، نوآوران و شهریاری از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب برخوردار می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار